Veel gestelde vragen


Tutte-Famkes hecht grote waarde aan de tevredenheid van al haar klanten. Bent u ergens niet tevreden over neemt u dan alstublieft contact met ons op.

Geef ons de kans om uw ontevredenheid weg te nemen.

 

Heeft u een vraag of een klacht, neem dan gerust contact met ons op per email info@tutte-famkes.nl 

óf stuur even een whatsappje naar 06-48153014.

 

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 16.00 uur. Mocht u ons niet kunnen bereiken, dan wordt u zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Wij proberen altijd dezelfde werkdag nog op onze mails te reageren, soms kan het voorkomen dat het door drukte niet lukt.

 

Levertijd:

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Indien de bestelling vóór 15.00 is ontvangen en betaald, is het streven om dit nog dezelfde dag te verzenden. Tijdens drukke periodes of op mijn werkdagen kan dit uiterlijk een dag later gebeuren.

Alles op de website is in principe op voorraad, soms kan het voorkomen dat de voorraad nog niet is bijgewerkt na een fair of markt maar dan nemen we per mail contact met u op over de ontbrekende artikelen.

Mocht u speciale wensen/verzoeken hebben dan kan het wat langer duren.

 

Bestellingen binnen Nederland worden binnen 1-2 werkdagen bezorgd. Houd er rekening mee dat als u op zaterdag een bestelling doet, er dinsdag pas wordt bezorgd. Op maandag wordt er geen reguliere post bezorgd door Post NL.

 

Bestelling afhalen:

 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja dit kan natuurlijk. Tijdens het bestellen kunt u kiezen voor afhalen en betalen.

 

Moet ik een afspraak maken als ik mijn bestelling wil ophalen?

Ja, u ontvangt van Tutte-Famkes een email dat je bestelling klaar ligt. U kunt op dat bericht reageren en een voorstel doen wanneer u de bestelling op wilt komen halen. Wij zijn dagelijks thuis: Bierumerterp 12, 9101 SB Dokkum.